U kunt de artikelen welke u bij ons gekocht heeft, tegen bepaalde voorwaarden retourneren.
Waarom wenst u een artikel te retourneren?

1. U heeft een verkeerde maat besteld:

Binnen 14 dagen na leverdatum kunt u deze omruilen voor een juiste maat. Deze retourzending dient aangekondigd te worden met e-mail: ad@adspijkers.nl of WhatsApp 06 486 44 04 met vermelding van reden en ordernummer, vervolgens dient de kleding ongedragen en voorzien te zijn van de originele verpakking en labels. Retourkosten en verzekering van deze retourzending zijn voor rekening van de koper.

2. Voldoet niet aan uw verwachtingen:

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij Spijkers Budo Sport Shop heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum. Retourneren is vrij eenvoudig. Stuur de artikelen inclusief de pakbon retour naar het onderstaande adres:

Spijkers Budo Sport Shop, Leharstraat 78, 5011KD, Tilburg, Nederland.

Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag direct teruggestort op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van je bestelling. Dit duurt maximaal 5 werkdagen. Houd er rekening mee Spijkers Budo Sport Shop retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in de originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.

Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening.

3. U heeft een klacht:

Heeft u een klacht over een artikel, dan verzoeken wij u hierover contact met ons op te nemen via ad@adspijkers.nl of telefonisch via nummer 06 486 444 04. Retourzending en garantie worden alleen in behandeling genomen wanneer deze aangekondigd en voorzien zijn van een begeleidende brief met uw ordernummer, naam telefoonnummer en omschrijving van de klacht. Zonder afzender en begeleidend schrijven worden retourzendingen niet behandeld.

× Hoe kan ik je helpen?